torsdag, januari 05, 2012

Mysko...

Så gott som alla slumpmässiga annonser på min blogg handlar om skilsmässa, terapi eller begravningar. Muntert gäng. Får nog börja pigga på mig med lite mer upplyftande inlägg.....

Några dagar efter jul var jag ute med ett par av de bästa väninnorna. God mat, gott vin och mycket fnitter blev det. Så befriande att skratta så tårarna rinner. Middagen tog slut först efter tolv.... Och inga större skandaler inträffade. Om man inte räknar med att jag lyckades med konststycket att tappa ett kycklingspett i behån!

Själva spettet gick bra att fåmupp, men sedan hade det slitit sig en närgången liten kyckling insmetad med jordnötssås. Att gräva fram den diskret var inte fullt lika enkelt. En eloge dock till servitören som råkade dyka upp under mitt mest intensiva grävande och ändå lyckades behålla en proffessionell min. Han trodde förmodligen jag fixade implantaten.....

Så där ja, kan jag nu få lite mer upplyftande annonser tack?

1 kommentar:

Lisbeth sa...

Vilken syn och jag kan tänka mig att ni fick er ett gott skratt hela gänget. Det är ju sådana saker man kommer ihåg när man träffas nästa gång
Ha en fin kväll
kram