onsdag, juni 24, 2009

Nära ögat...

Just nu har jag deletat ett "det är mest synd om mig i hela världen för att alla är så dumma och ingen förstår mig och ingen tar hand om mig och jag är så trött och vill inget mer" inlägg....

Snacka om att ni ska vara lyckliga för att ni slapp det!

Så det blir inget idag. Istället går jag och borstar tänderna, tar av mig ansiktet och försöker sova mig snygg (men framförallt pigg).

Imorgon är jag ledig! Och jag kommer sprätta runt härute i Trollskogen. Skita i att jag egentligen har vare sig tid eller råd. För jag har tapetklister i näsborrarna, men jag tänker inte braka in i någon vägg.

Så nu mina kära vänner är det vila som gäller. Vila och kontemplation. Frid och harmoni.

Det är Trollskogen time

1 kommentar:

Humlan sa...

Ha det så skönt där ute, vad du än använder tapetklistret till...