fredag, oktober 30, 2009

Problems....

Har haft en helvetisk natt med en höft som gör ont så in i helvete. Jag ser inte klok ut när jag försöker ta mig fram, enda sättet att gå med kraftig slagsida åt vänster så att jag minimerar belastningen samt att jag måste släpa höger ben efter mig.

Har beställt rullstol att möta mig vid flygplatsen och även vid transfern i Österrike, däremot undrar jag hur i helvete jag ska komma in och ur bilen? Lär få köra max dos med värktabletter. Just nu lutar det åt en spricka i höften och det gör man ändå inget åt mer än att låta skiten värka ut. Hoppas det går fort.....

Kan väl säga som så att morgondagen bekymrar mig rejält. Men hem ska jag om jag så får böla hela vägen från start till landning. M a o kommer jag köra naturelle imorgon, min uppenbarelse skrämmer folk nog som det är nu utan att jag förhöjer det med svarta ränder i ansiktet.

Shit vad jag är trött på mig själv och min klantighet! Idag skulle vi avsluta semestern med ett besök i Cannes, först stranden och sedan lite shopping för att avrunda dagen med tivoli i Antibes och middag på restaurang. Av detta blir det intet, för jag kommer att ligga i soffan och försöka låta bli att skrika!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men stackars, stackars, stackars dig! Det låter vidrigt! Hoppas du kommer hem utan att ha svimmat av smärta. Kram

Humlan sa...

Jag instämmer med Pratkvarnen; Stackars, stackars, stackars dig!

Önskar dig ett snabbt tillfrisknande!!!

Batbut sa...

Tack tjejer, det går men det går långsamt....

Monica sa...

men fy fan höres ju för jäkligt ut din stakkare ;( hoppas på ett mirakel att du blir bättre fort fort