måndag, september 12, 2005

Friden är slut!

Hemma igen efter några intensiva dagar på Rivieran. Inga mångmiljadärer så långt ögat kunde nå, men en hel del original stötte jag på.

Solen sken med sin frånvaro, det har inte regnat så mycket på 25 år som när jag var där. Lite typiskt, men jag fick ändå ihop hela 4 timmar på stranden. Och jag har badat! Bara en sådan sak.

En ganska trött och fantasilös blogg, som förhoppningsvis piggar upp sig under dagen. Jag har klart kommit över det stadium när jag klarade mig med 4 timmars sömn.

Återkommer med reserapport när huvudet vaknat.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem...
Kul att du är tillbaka!

The Female Dinousaur sa...

Åh, va' kul att ha dig tillbaka igen! Ser fram emot rapporten! Kram

Batbut sa...

Tackar för välkomnandet! Har listat ut att man kan dricka vin även om det regnar *s*. Och lite shopping i Cannes hanns ju med. En liten handväska till storttrollet och en hel drös kläder till småtrollen, whisky till pappatroll är alltid bra *s*

Anonym sa...

Vad härligt att ha dig tillbaka.....:-))

Ilva sa...

valkommen hem! Trodde forst att du kopt handvaska tii maken...

Anonym sa...

Äntligen, är du här igen!!

Cornelia sa...

Välkommen hem!
Jaså var handväskan till dej - inte guld va?

Lyckliga Grodan sa...

nu kan jag se dig kompis.. välkommen hem...
:-D