måndag, september 12, 2005

Onödigt vetande

Men jag kan meddela att jag är trött så in i bäng, ser små runda prickar när jag tittar på skärmen. Antingen har jag dragit med mig en drös Moscitos hem eller så är det ett allvarligt fall av sömnbrist. Eller skitiga solglasögon ... För vem busan törs visa sig utan seriös maskering idag?

Och detta helt utan rester av alkohol i kroppen. Även om ingen tror mig har min totala konsumtion max uppgått till en normal riviera lunch (ni vet, av de där bling bling damerna som sitter nere vid Croisetten, försöker le utan att ärren går upp och som tutar helt friskt?)

Funderar på en liten reseberättelse kan vara på sin plats, återkommer i ärendet

5 kommentarer:

Anonym sa...

Batbut, du bara måste kolla in:
http://stationsvakt.blogspot.com/
å läs/se hans silverhänge,, på tal om silvertejp,, toppenkul!

Cornelia sa...

Det är bara att vila. Lägg dej tidigt ikväll och läs en bok tills du somnar. Men det vore kul med en reseberättelse.

Lyckliga Grodan sa...

reseberättelse.. ja ja ja..såklart..men du måste vila först så det blir en med stuns..

The Female Dinousaur sa...

Rosa bananflugor!

Batbut sa...

rosa bananflugor? Finns det? Annars trodde jag det var snuset som hamnat fel..