torsdag, mars 09, 2006

Kan jag få ordet tack?

Vill bara högtydligen meddela alla och envar att

"den jävla idioten som parkerade in mig idag så att jag fick knö ut bilen med skohorn ska se sig noga om nästa gång han (?) är ute bland folk för jag vet vilken bil han kör och den bilen kommer snart vara intapetserad i silvertejp från avgasröret upp till taket i inte bara ett lager utan ett antal för jag blir så jävla trött på sådana idioter som tror att de bara för att de har en ny dyr bil får parkera hur som helst utan hänsyn till oss som kör mindre nya och inte fullt så kostsamma bilar så där har jag inga som helst problem att slösa bort hela mitt innestående lager med silvertejp för det är för ett gott syfte!"

Puh... nu kan jag andas igen!
Tack för ordet.

14 kommentarer:

Morgondimma sa...

Jag kan låna ut min arsenal av tejpsorter till dig, för jag är av samma åsikt, en välgärning är vad det är!

Anonym sa...

Härligt tösen, ut med all ilska och tejpa på, ska hålla utkik efter silvertejpad bil...

Humlan sa...

Varsågod!
(för ordet!)

Tejpa på! Jag kan bidra med min packtejp, den lämnar fula klistermärken (som inte silvertejpen gör) och är klibbig och trasslig!

Anonym sa...

Tacka vet jag parkeringshus...
Håller på med planering, snart kommer ett förslag till date, BB!

PGW sa...

Kan bara instämma!!

Tejpar gärna in den pappskallen som administrerar snöröjningen också, vi har snart hälften så många parkeringsplatser här mot vad vi brukar ha, övriga är snötipp!

Ilva sa...

Du skall inte kora bil har det hor jag det...

PGW sa...

Nu över till något helt annat battis-relaterat:

http://www.dn.se/content/1/c6/52/61/17/nemi_20060310.gif

... sa...

You've got mail!

Anonym sa...

Bistår med glada tillrop och tejp från denna sida vattnet. :)

Batbut sa...

Dimman, tack! Enade vi stå tillsammans *s*
Lena, gör det för det var i SÖDERTÄLJE han fanns!
Humlan, tackar tackar! Vi kan tejpa ihop
Ulrika, min erfarenhet av phus är att det finns vilda stolpar där!
PGW, vi har mkt jobb framför oss
Ilva, jag gör bil som en italienare *s*
PGW igen - tackar! Den var min *s*
Kimmi, den var fin! kan jag blogga den?
Myra, tack! Säg till om jag ska komma och rensa i det brittiska imperiet också *s*

... sa...

Klart du kan blogga den!!!!! *ler*

Anonym sa...

Mina mardrömmars stad... sötälje

Batbut sa...

Kimmi, tackar!
Ulrika, håller med Dig. Sötälje går bort!

Anonym sa...

Fetbort...