fredag, april 28, 2006

Mystefikt

Inatt opererade jag armen. Vänster arm. Ont så in i bäng gjorde det. Tydligen fungerade inte bedövningen som den skulle. Lång tid tog det och mycket jox var det. Men nu är det gjort!
Och så fick jag äran av att bli någon form av försökskanin. Till en ny variant av "gips".
Ett plaströr som sattes på baksidan av armen. Och skruvades fast. Med skruvarna rakt genom armen. Nice!

Fast det som var mest mysko av allt var att Peter Stormare opererade. Tuggandes tuggummi och blåsandes stora rosa bubblor.

Kära undermedvetna, om det är något Du vill säga mig - pls speak up! För jag hajjar nada av Dina konstiga drömmar!

4 kommentarer:

Humlan sa...

Jag tänkte säga något om ditt (och mitt) undermedvetna, men Sandra verkar ju ha koll på det hela.
Själv har jag också drömt konstigt... kanske skulle skriva om det och se om någon kan tyda det med (Vatten i båda drömmar... våta drömmar!?).

deeped sa...

Låter mer som om du hade sett VW-reklamen där Stormare är en lätt nazianstruken tysk bilmesserschmidt: http://researcher.se/archives/2006/02/och-nu-blir-det-reklamfilm-igen/

Vi på Kantarellen sa...

Låter som nån skit ska ska ut!

Anonym sa...

jag tror du måste börja ta ut dina agressioner till alla tuggumislaskare på tunnelbanan annars kommer du aldrig bli av med dessa drömmar!