onsdag, april 19, 2006

Oj då!

Sorry, det var inget försök till att ragga läsare till min "roman". Utan snarare en korskoppling när man tittar på TV, deklarerar och bloggar samtidigt! Mina ärliga uppriktiga ursäkter. Jag ska genast gå ut och rulla mig i aska.

Fast först ska jag nog borsta tänderna. Tror jag. Om jag och JB blir lite mer intima inatt. I så fall lovar jag lämna rapport. Frågan är dock om man kan hångla med imaginära figurer? Möjligen. Återkommer om jag någonsin kommer på det.

Butsaida alias Batbut alias Trollmor önskar eder alla en fröjdefull natt!

4 kommentarer:

Humlan sa...

JB är väl den som man hånglar med i sina drömmar... eller? ;-P

The Female Dinousaur sa...

Hångla är överreklamerat! :-)
Sov gott!

Anonym sa...

Menar du att JB och Stortrollet inte är samma person?
Jag trodde att han hette typ Jan-Bertil eller nåt...

Batbut sa...

Humlan, rätt uppfattat!
Biggis, håller med Du. Man blir så svettig också.
Anonym, nej då. JB = JOHN BLUND och Stortrollet får förbli anonym *S*