onsdag, februari 27, 2008

What the häck?

Min kropp har rekonstruerats och jag har ingen aning om när det hände! Numera finns delar av min byst nedanför skinkorna, benen sitter liksom hårdare åt än tidigare och jag kan inte längre lägga dem bakom nacken. Fötterna ser ut som Alperna från ovan, höga berg och djupa dalar. Den där runda utfyllnaden som fanns mellan benmassiven verkar att ha förflyttat sig till buken. Och de mjuka kindernas rundör har helt försvunnit! Den kan jag inte lokalisera någonstans. Kanske dags att ringa Interpool, för det här är väl ett gränsöverskridande brott om något?

Jag har absolut ingen aning om vem / vilka som gjorde det. Kanske små gröna Aliens från planeten Buttabutti, som är sura för att jag parodiserar på deras namn. Eller den elaka styvmodern från sagornas värld som är sur för att jag likt Snövit var snyggare än vad hon var? Eller kanske en missunnsam George Clooney som sitter och gör woododockor i Hollywood, muttrandes "kan inte jag få henne så ska ingen annan heller ha henne".

Vilken teori verkar rimligast, you tell me!


För inte sjuttsingen kan det vara tidens tand och bristen på motion som gjort detta?



5 kommentarer:

Anonym sa...

Det skrivs ju så mycket om luften på Söder, kan det vara det? Annars tror jag på alien-teorin.

/PGW

Anonym sa...

Självklart INTE!!(som svar på frågan!) "Morskan"

Anonym sa...

Jixxes så kul du skriver. (önskar jag fått fram orden, som du)
Behöver du hjälp?
Ring Polia! *skrattar gott*
//Atir

Anonym sa...

Men det är ju inget som inte kan avhjälpas med lite silvertejp.

/PGW

Batbut sa...

PGW, det är nog de små gröna utomjordingarna...Tror tyvärr inte silvertejpen fungerar
Atir, kan Poolia fixa det tror Du?
Tack Morskan! Jag litar på Dig