lördag, november 24, 2007

Jäklars också...

Nu vet jag inte vad som hänt, men något is rotten in the State of Denmark!

Inte nog med att jag fällde en tår när Marie rockade loss i Idol (jag som inte ens gillar henne) och snyftade ljudligt när Daniel fick avvika. Nej då, det räcker absolut inte på långa vägar.

Nu bölar jag bara för att en blond liten tös vinner Lilla Melodifestivalen! Med en låt jag inte ens har hört. Shit, jag börjar bli blödig på gamla dagar. Kommer väl sluta med att jag tycker Bert Karlsson är sexig!


Help somebody please. Kan jag bota detta med hormoner, supa skallen i bitar eller något annat brutalt?

7 kommentarer:

PGW sa...

Säg till när Bert börjar se lite småläcker ut så ska vi skicka de trevliga killarna i vita rockar till dig. De som har den roliga tröjan som man kramar sig själv med.

Anonym sa...

Jag håller med ovanstående skrivare. BERT...nnnneeejjjjj!!!!!!!"Morskan"

Tankevågor sa...

Nej Battis! Bert = Not sexy!!!

Kan vi inte gå ut och försöka supa nåt i bitar du och jag ( det måste ju inte vara våra skallar ) så tror jag det känns bättre sen! :-)

Batbut sa...

PGW, då kommer vi hem till Dig på parmiddag!

Morskan, one day... man ska aldrig säga aldrig *s*

Londongirl, vi behöver nog det ... U call me!

Tankevågor sa...

Next week?

Batbut sa...

Yes mam! Next week

... sa...

Får nog hålla med PGW här...