lördag, december 22, 2007

Lördag hela veckan....

Nu har jag gjort det! Debuterat i Anonyma Klubben. Do not say when or where, men I'm in. Och det kändes bra. Bara så att ni vet.

Utöver det har jag gjort julgodis på både korsan och tvärsan. Och samma vissa varje år... De små trollen är på mest hela tiden och så sugna, så sugna så på att göra julgodiset. Men vad händer sedan? De är med och öser i ingredienserna, fajtas en stund över vem som ska röra innan de lyckas uppnå en kompromiss med 3 minuter var. De brukar palla 2 omgångar var sedan är de borta med blixtens hastighet och kvar står jag med allt rörande, hällande, packetering m.m. Same procedure every year och jag lär mig aldrig *s*.

Nu ska jag laga paella. Någon som är sugen?

1 kommentar:

Anonym sa...

mmm, känner igen det där. Motivationen är hög men inte tålamodet