måndag, februari 02, 2009

Skräckblandad förtjusning....

Mellantrollet: Mamma, kan Du hämta mig tidigt idag. Vi måste handla kläder!
Trollmor: Handla kläder? Du har ju fullt med kläder gumman.
Mellantrollet: Jo, men inte sådana som jag behöver.
Trollmor: Jaha, och vad är det för kläder Du behöver?
Mellantrollet: Färgstarka kläder!
Trollmor: Jaså, färgstarka.
Mellantrollet: Ja, så jag kan uttrycka min personlighet

Ibland undrar jag var hon får allt ifrån, för inte sjuttsingen är det från mig inte. Och förmodligen inte från det hon läser heller för rnte fasiken skriver dom om sånt här i Kalle Anka och KP? Kanske dags att börja analysera Cartoon Network..

Lite kul tycker jag att det är, men samtidigt blir jag lite orolig. Hon har för busan inte ens fyllt 10.... Undrar vad detta ska sluta? Jag ser en ny Grynet/Caroline af Ugglas/Pippi Långstrump/Nina Hagen framför mig. Och det är iofs inte det sämsta....*s*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vänta du tills hon kommer hem och ser ut som en korsning mellan Dregen och Kitty Jutbring! Mo-ha-haaa

Tankevågor sa...

Ha ha ha .....härligt! Jag som har träffat henne är inte alls förvånad. :-)

Mildamakter sa...

Jag säger om Londongirl, jag är inte heller förvånad, inte ett duggandes dugg...*leeer*