måndag, juli 20, 2009

Förlåt mig...

för jag har syndat. Inte bara en gång utan två t o m, eller tre beroende på hur man räknat.....

1. Idag har jag arbetat hela långa dagen
2. Igår arbetade jag halva långa dagen
3. Jag har rökt

Och så har jag glasat lite, kom på en ny idé på smycke som jag bara måste prova. Fast det är inte att synda, det är att glädja sig!

Nu har jag biktat mig, nu kan jag sova gott. Det lär behövas för imorgon väntar årets plåga / höjdpunkt beroende på vems perspektiv man har.... Gröna Lund....

5 kommentarer:

Tankevågor sa...

Ok du är förlåten men bara för den här gången och för att du faktiskt glasade lite också.

Har du/ni överlevt Grönan idag???

Anonym sa...

Åh, vad jag gillar dig ändå! Puss!

Klimakteriehäxan sa...

Oj Grönan - det kan ta knäcken på vem som helst ... oavsett väder ...

Lisbeth /londongirl sa...

Sorry det var jag som blev anonym där med L , inte meningen alls.
Orkade inte logga in...inte nu heller.

Batbut sa...

L-girl, är det rökningen eller jobbet jag är förlåten för? :-)
P-kvarnen, dito bella!
K-häxan, skojar Du? Jag bara väntar på den dagen de antingen tröttnar eller kan gå dit själva...