onsdag, september 09, 2009

Teknikens under....

Jag måste förmodligen söka vård. Akut! Allt som har med teknik att göra verkar gå åt pipsvängen när jag är i närheten.

I måndags bilen och den stationära datorn
I tisdags gick hela nätverket ned hos en kund när jag var där och arbetade
Idag sa min USB anslutning upp sig när jag skulle plugg in det i min nyreparerade stationära dator. Som grädde på moset sa sedan USB hubben upp sig och därigenom var alla mina USB minnen totalt oanvändbara.

Får använda all min charm (och en stor portion hot) för att få ett datatekniskt geni att komma och fixa det på stört! Vilket han gör. Av någon outgrundlig anledning hade USB inställningarna försvunnit, vilket förmodligen gjorde att min USB anslutning dog när jag försökte läsa in det.

Det känns lite som om jag ska hålla mig långt från eltekniska attiraljer. Kanske en koja i skogen och röksignaler kan fungera? Frågan är bara hur det går med bloggandet? Fungerar med med snigelpost?

Inga kommentarer: