fredag, oktober 21, 2005

Måste skryta nu!

Fick värsta komplimangen igår. Och det tog typ 24 timmar innan den riktigt gick in. Snacka om trög *s*.

Fick av ett antal bekanta, dock inte nära vänner, veta hur mycket jag betytt i deras liv! Att jag genom att delge dem mina erfarenheter hjälpt dem att komma vidare i sitt liv. Och att de genom mina råd lyckats ta sig loss ur en del jobbiga situationer.

Kort sagt, att jag haft en viktig och positiv inverkan på deras liv!

Det gjorde mig stolt. Så nu har jag en lindrig (hoppas jag) attack av hybris *s*

17 kommentarer:

Theron o familj sa...

Vad kul för dig! Njut och må bra! Kram! (Ps. Nu har jag äntligen läst ikapp. Ds).

Anonym sa...

Tro det eller ej men det har hänt mig med kanske inte på samma sätt som för dig men ändå, jag vet vad det kan betyda ! Sug in allt! du är värd det min vän.
VÅGA VARA STOLT!
Fredagskram från en alldeles vanlig medmänniska / G

Bloggblad sa...

Njut för sjutton innan nån tar "gladet" ifrån dig!

... sa...

Jag tror du påverkar de flesta som läser din blogg positivt! Tänk bara alla otroliga historier om de små trollen, som du delar med dig av till oss alla! Man blir jätteglad av att läsa om barns oslagbara logik!

Cornelia sa...

Njut, så länge det varar. Du sprider så många kloka ord, så du kan gott ha lite hybris ibland, jag tror inte det stiger dej åt huvudet.

Humlan sa...

Ha du din hybris ett tag, jag har en känsla av att du tar ner dig själv på jorden (se till att du inte kraschlandar bara, varken bildligt eller bokstavligt).

Nu ska jag läsa Batbutstory, såg att den är uppdaterad...

Lyckliga Grodan sa...

visste jag väl.. att du gör skillnad i människors liv.. *ler*

utan att ha träffat dig en endaste gång IRL skiner det igenom i varenda text du skriver.. du är en tänkande människa med stort hjärta och stort mod...

keep it up girl...

Batbut sa...

Tack för att ni stöttar, uppmuntrar och inte tycker att jag är dryg! Tack för att ni finns och bryr er, helt enkelt.

Anonym sa...

Dryg? Du? Absolut inte!

Njut nu av både fredag och av vetskapen att du betytt så mycket för någon. Det kan jag faktiskt förstå.

Ha det bra nu.

Anonym sa...

Hurraaay*
Va stolt Batbut!

Gläds med dig..sådetså.
Fick du brödet?

Vi på Kantarellen sa...

Hybris är bra... det har jag jämt! =)

Anonym sa...

Vad roligt att höra. Och stolt ska du verkligen vara :-)

Anonym sa...

På ett eller annat sätt, tror jag du betyder nått för oss alla!

Batbut sa...

Brudar - tack helt enkelt!

The Female Dinousaur sa...

Håller helt med Rita och alla andra här ovanför, som säger att du faktiskt påverkar oss alla på nå't sätt. Dina små sedelärande historier och berättelser ur levande livet, din otroligt kärleksfulla relation till dina barn och dina humörsvängningar, toppar och dalar - vem skulle för ens ett ögonblick tycka att du har hybris eller är dryg? Fortsätt med ditt skrivande; jag kommer att läsa så länge du skriver och delar med dig.

Anonym sa...

Hej,
Jag har nyss hittat hit. Vilken bra blogg! Den hamnar definitivt under mina favoriter.
Känner inte jag igen dig från AFF? Jag vill minnas någon som lyckades tillfoga sig sjäv skada under ett pokerspel...

Batbut sa...

Biggis, tackar min vän.
Omak, kul att Du hittat hit och välkommen tillbaka! Aff har jag varit på, och jag har stukat fingrarna när jag spelade poker.... det är nog inte så många som har gjort det *S*