måndag, juli 09, 2007

Heureka!

Idag har jag lyckats med något helt otroligt. Jag måste nog vara helt unik. One of a kind! Ring Guiness rekordbok - I'm in!

Jag har varit på IKEA. Och jag har inte köpt NÅGONTING!!! Read me once again - jag har varit på IKEA och köpt NOTHING. Nada! Niente! Noll och intet.

Vad ger ni mig för det? Är inte det värt stående ovationer eller? Fasiken, jag får snart skriva autografer om det ska fortsätta på det här viset. Kommer bli känd som "Kvinnan utan värmeljus", IKEAS fiende nummer 1.

5 kommentarer:

PGW sa...

Men herreminje är du SJUK?!

Morgondimma sa...

De var säkert slut i alla fall. det brukar de vara ... *muttrar*

Klimakteriehäxan sa...

Och inte ens ett paket servetter??? Är du säker på att du var på Ikea?

Humlan sa...

MEN hur MÅR du Kvinna??? *oroligt*

Mildamakter sa...

Svårt? nähä då, det är en bedrift att stå ut så länge på IKEA att man hinner köpa något ö h t...och sen håller jag med Morgondimma; de där rackarns värmeljusen är ändå alltid slut när man behöver ha tag på dem...så det så ;o))