lördag, mars 21, 2009

Dåligt ego eller?

Måste gnälla av mig lite till, förmodligen har jag klimatförändringar som gör att jag är lite instabil. Och ja, jag vet att det heter klimaterieförändringar men det låter så infernaliskt osexigt så jag har döpt om skiten!

Såg nya versionen av Robinson och höll på att få krupp! Jag kunde fasiken inte koncentrera mig på programmet för så gott som varendaste individ pratade om sig själv i tredje person! Hur dåligt ego har människor egentligen? Är de helt identitetslösa hela bunten? Iofs är det inget unikt "Robinson" problem för jag hör det ofta, men det gör saken inte endaste dugg bättre.

Hur otroligt korkat låter det inte när man hör folk tala om sig själva som "man"? Exempelvis "man blev helt upprörd när man kom fram för det fanns ingen mat", "man hade inte förväntat sig..." "man längtade hem..."

Vad då "man", vad är det för fel på jag?

Och med det säger "man" godnatt!

Inga kommentarer: