onsdag, juni 08, 2005

Förlorad identitet....

Imorse när jag vaknade stod det helt still... total brainkollaps. Vem är jag? Vad gör jag här? Varför? Ett ögonblicks panik och jag såg d e n berömda VÄGGEN torna upp sig. Utbränd ekade inne i skallen. Men lite kaffe och en morgonsnus fick paniken att lägga sig. Fast egentligen är det inte så konstigt. För olika människor och i olika sammang är jag:

* Den infertila kvinnan som mirakulöst fick barn på naturlig väg
* Partybruden som innehar inofficiellt hot shot rekord i Åre
* Konsulten som kan allt.. och det hon inte kan tar hon reda på
* Den lite lätt deprimerade och halvdestruktiva medelålders tanten
* Barn till en självmördare
* Hustru till en struts
* Lojal vän med varmt hjärta
* Självupptagen ego som ser om sitt

osv osv osv

Och vem är jag i mina egna ögon då? Hm... återkommer i ärendet... vilket år som
helst *s*

1 kommentar:

... sa...

När du kommer på hur så meddela mig.