torsdag, oktober 05, 2006

Ego time!

Visserligen sa jag godnatt, men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig?

Som motvikt till mitt bitchiga jag måste jag skryta med 2 finfina komplimanger jag fick idag:

Trollmorfar är ju inte direkt den mjukaste bland pappor men idag kläckte han ur sig "Jag är glad att jag har en så stark och empatisk dotter som Du, som orkar bry Dig om Dina med medmänniskor. Med tanke på vad Du fått utstå är det en imponerande bedrift". Snacka om kors i taket! Men jag suger åt mig och blir glad!

Än gladare blev jag när mellantrollets lärare lade en hand på min axel och sa "Jag är lugn för mellantrollet trots allt, när hon har en mamma som Dig att luta sig mot".

Så om ni inte visste det innan så är jag väldigt bra! När jag är bra alltså....*S*

7 kommentarer:

... sa...

Newsflash!
Du är bra mycket bättre än bra!
Så det så!

The Female Dinousaur sa...

Skönt att det finns fler som inser det vi redan visste! Men allvarligt talat, visst är det helt underbart att höra sådant när man någonstans känner att det är sådan man försöker vara. Om du fattar vad jag menar...

Bambi sa...

Det visste vi...;-)) Men det är så härligt med bekräftelse!

Tankevågor sa...

Visst är du det! Har jag väl fattat för länge sen. Sug i dig det är du värd!

Bloggblad sa...

Ja, för mig var det inte heller någon nyhet. Har ju både träffat dig och läst mellan raderna i bloggen! Men var glad så länge du har föräldrar kvar som peppar och stöttar. Jag får leva på gamla minnen av mina.

Batbut sa...

Det är tydligt att ni är både snabbare och smartare än vad jag är...*s*

Anonym sa...

Ameh, kom med nåt nytt! Att du är en PÄRLA är allom bekant, kära Buttis...