söndag, oktober 08, 2006

What say you?


Som ni vet gillar jag att jobba med glas. Ja, jag vet - en livsfarlig hobby när man innehar klantighetsfaktor av högsta grad, men ibland måste man våga lite..... Hur som, ibland blir det lite tokigt och glaset gör inte alls som jag vill. Då blir det många små glasbitar över. Och jag är en snål (ekonomisk?) jäkel så då blir det något av det också. I detta fallet blev det ett försök till smycken. Tog hela 10 minuter att "skapa"..... Min fråga är helt sonika - skulle ni kunna köpa ett sådant häringa smycka om ni såg det i butik? Är de snygga nog? Och om inte, vad är det som felas? Har man nu en blogg kan man förena nytta med nöje, i detta fallet kallar jag det produktutveckling.....

13 kommentarer:

Cornelia sa...

Ja, absolut. De blev fina tycker jag.

Mildamakter sa...

Jag hade också kunnat tänka mig att köpa sådana smycken.
Jättekul att någon gör något annat än dessa evig pärlsmycken som finns överallt, det är okul med dem nu vid det här laget...tycker jag ;o)

Anonym sa...

de ser jättefina ut! älskar färgerna :)

... sa...

Härliga! Jag skulle vilja "bura in" dem i lite tjockare silvertråd.

Lyckliga Grodan sa...

jag får lust att hänga upp dem i fönstret.. antingen var för sig..eller ihopfästade på något sätt..
och gärna lägga till några gröna coh några klara glasbitar..

Bambi sa...

Ja, jättefina och annorlunda. Bra idé!

Anonym sa...

Vill göra en mobil av dem att hänga i fönstret eller på i färg passande ställe bra ide går säkert att sälja kanske till yngre generation

Anonym sa...

Glas kan vara himla vackert. Den längst upp till höger tyckte jag om. Den skulle jag kunna tänka mig att ha i en läderrem runt halsen.

The Female Dinousaur sa...

Jättefina! Jag vet ett ställe där du kan sälja in dem... Och då menar jag inte mig själv.

Humlan sa...

Ja, Jättefina! Som smycken eller som Grodis skrev, i fönstret.

Humlan sa...

Ja, Jättefina! Som smycken eller som Grodis skrev, i fönstret.

Anonym sa...

Jättefina! Jag skulle absolut kunna tänka mig sådana smycken, speciellt som örhängen.

Batbut sa...

Tackar. Suger i mig beröm som den svamp jag är, tar till mig av tips och råd, jobbar vidare & återkommer!