söndag, maj 06, 2007

Gott & blandat

Ibland så har jag massor att säga, sådär att det bara bubblar i kroppen. Allt ska ut på en och samma gång och då blir det tvärstopp. Rubrikerna i det läget ska vi inte prata om.... Jag menar, hur hittar man på en bra beskrivande rubrik på svammel? Kanske lite Hajen liksom; Trollmor proudly presents Svammel 1, Svammel 2, Svammel 3 osv. Njae, skulle inte tro det.

Hur som, igår var vi utanför stan, i spenaten fast på närmare håll. Trollen lekte med kusinerna och föräldraparen åt vuxen middag, hur civiliserat som helst. Tänk att min LILLEBROR har blivit så stor att han är sambo, har 2 barn och hus! Min lillebror som samlade på allt från kapsyler till grå stenar, och förvarade allt i pappkassar under sängen. Min lillebror som inte kunde somna ovaggad utan snurrade i sängen som en fläkt från helvetet innan han slocknade. Min lillebror som vägrade att gå i skolan för att han tyckte att han var smartare än lärarna (vilket iofs stämde). Han har iaf blivit stor nu.

Avslutade kvällen med att glo på Borat som jag hade noll förväntningar på, och jag skrattade gott på sina ställen fast ändå lämnade filmen efter sig en bitter eftersmak. Kanske jag analyserar det under dagen. Eller inte. Fick iaf med mig hela första säsongen på HOUSE med mig hem. Gissa vad jag gör ikväll?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du gör ikväll?
Öh.. eh.. öh... Dammsuger?

;)

Anonym sa...

Äter chips och tittar på House och ...... ;) "SnuskMorskan"

Smarta Sara sa...

Äntligen att någon annan också är tveksam till BORAT. All jag känner tycker att filmen är så kul och fantastisk, men jag kände precis som du - bitter eftersmak. Jag tyckte att den var sorglig.