lördag, maj 12, 2007

Sen då?

Jaha ja, så var då det klart för det här året. Jag är inget bra på att fylla år. Inte för att jag blir äldre, utan för att jag tycker det är ganska meningslöst att fira de där mellanåren. Tacka vet jag 25, 35 och snart 50! Då blir det stor baluns har jag bestämt. Men de där udda åren, känns liiite osexiga. Och så frågar Trollfar vad jag önskar mig. Jag ser alltid ut som ett frågetecken för jag önskar mig nästan aldrig något. Hur tråkig som helst. Tyvärr är det så att det jag önskar mig har jag ynnesten att kunna köpa mig.... Och jag är inte så smart att jag "sparar" mig till födelsedagen. Hur som, jag fick fina och användbara saker. Däribland ett par Scholls sandaler med bling bling. Jag kommer vara ursnygg i sommar, eller rättare sagt - mina fötter kommer att bo fint! Måste bara komma ihåg att måla tånaglarna också..

Vad hände sedan då? Kort arbetsdag hade jag. Jag är så hemsk att jag snittar ca 5 timmar om dagen i rent praktiskt jobb ute hos kund. Fast å andra sidan är det lite (inte mycket!) tankearbete däremellan. Det är nästan skrämmande så bra jag faktiskt har det. Hämtade troll gjorde jag och sedan åkte vi iväg till fotografen. Jag skulle "modella" lite för några vänner som ska öppna en webb shop. De kör low budget och behövde några icke alltför anskrämliga människor som modeller i shoppen, däribland trollmor. Jag försökte förhandla mig till en provision för varje "klickning" på mig men det gick inte... Fast en flaska vin fick jag som tack, det var inte illa.

För vän av ordning kan jag meddela att det var inte några ekivoka underkläder, exotiska vuxenleksaker eller annat spännande. Vad återkommer jag med när sajten är up&running. Eller kanske inte får då avslöjar jag ju mig.. Shit, hur ska det här gå till? Jag ska promota deras sida och ändå inte avslöja mig själv... Det innebär ju att jag inte häller kan lägga ut länken till min egen butikssida när den är uppe... Jag har som man så vacker säger målat in mig i ett hörn. Klantapa! That's me...

Nu ska jag hoppa in i danssviden, hartsa pjucken och ladda för.... The Ark...

Inga kommentarer: