lördag, december 09, 2006

End of day 1

Precis som vår käre astronaut har jag också gått i väntans tider. Idag var det dags. Och det gick över förväntan. Ingen har kastat ruttna tomater på mig, inte heller rullat mig i tjära och fjädrar. Tvärsom har jag även S Å L T en del. Och fått beröm.

Några berömda bloggare var förbi och (stöd?)köpte en del. Både trevligt och uppmuntrande. Vi får se vad morgondagen har att komma med.

I övrigt kan jag rapportera att jag är förbi av trötthet, förmodligen en undertryck nervositet som släppt. Dock framförallt p g a dendummaidiotiskajäklakäringhelvetesmänniskan som propsade på att ha hyacinter och krokusar i sina krukor. Trots att jag inlade veto p g a allergi! Så nu kryper jag till kojs och försöker kurera mig.

C U folks!

ps: nästan så jag känner mig som en konsthantverkare nu....*s*

Uppdaterat:
ps1 : måste ju skryta lite... ett av mina smycken var med på TV alldeles nyss. Allt genom lite (=mycket?) lobbying av en liten, men naggande god bloggare. Pirrade rejält när jag såg det! Tack

9 kommentarer:

Humlan sa...

Vet du vaa... Jag ångrar nästan att jag inte köpte mer, och inte blir det bättre när jag tittar på bilderna!
Jag gillar inte heller hyacinter, även om jag inte verkar reagera lika mycket i år som vissa år.

Tankevågor sa...

Men HALÅÅÅÅ! Jag var ju också där och handlade, inte bara de där berömda bloggarna du snackar om! ;-)

Jag ångrar att jag inte köpte fatet!!!! Du vet vilket.

Anonym sa...

Ett tips!

Bli medlem på sidan http://gratisgen.se/?ref=30241
När du blivit medlem, gör "uppdrag" till ett värde av 1 poäng.. t.ex. bli medlem i två spelbolag gratis..

värvar du 7 st får du första premien.. t.ex. 500 kr presentkort på MQ som jag tänker välja :)

värvar du ytterligare 13 st får du än ännu bättre premie..

Jag vet att det funkar.. kompisar till mig har fått sina grejer! :)

Batbut sa...

Men hallå!!! Vilka tror ni är de berömda bloggarna då? *s* Det är ju ni..... och några till.... Och Londongirl, det finns kvar... idag iaf *S*
Humlan, Du vet var min brevlåda bor så det är bara att hojta.
Marre, ska kolla!

Morgondimma sa...

Åhh jag har en halsduk av en kändis, som haft grejer med på teve... *stort*

deeped sa...

Har SANDRA varit i TV igen? ;)

Vi på Kantarellen sa...

VARFÖR bor man i södra Småland?

Mette sa...

Oj! Dina smycken på TV! Wow.


Jag såg faktiskt uppskjutningen inatt. Det var inte så mycket att se. Bara eld liksom, hehehe.

Batbut sa...

Morgondimma, vill Du ha autograf? *S*
Deep/Ed, ibland är Du lost....*S*
Mamse, ja Du säg det *S*
Mette, det kändes s t o r t!