torsdag, december 28, 2006

Vi flytt int!

Tur att jag hamnat rätt här i livet. Stora flertalet i detta avlånga land är tydligen mer Stockholmare än vad jag är. Däribland den här herren, som bor lååååååååångt upp i norr *s*


"Stockholmaren
Tjena, stockholmarn, du känner till hur man lever i hemstaden. Du hittar rätt bra, kan alla koder och följer med i vad som händer. Visst är det irriterande ibland när lantisarna går i vägen för en, och du slits mellan att vilja ha gröna parker eller mer storstadspuls som i London och New York, men summa summarum trivs du rätt bra i din stad."

3 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

det måste vara något fel på det där testet..
jag blev så mycket urstockholmare som det går att vara..

lite förolämpad känner jag mig faktiskt..
08..
det är ju ett skällsord..
;)

Anonym sa...

Snälla lämna det plejset fortast möjligt 08 usch fnissar Bättre vara Batbutistanbo eller lantis tror jag .En 08 tror att en fisk är ett djupfryst paket torsk ju!De tror att mjölken kommer från fabriken O,s.v..(mobbing det här nog) Fniss..Det är förstås Filifjonkan som bråkar nu igen..

Batbut sa...

Grodan, fiskmås har jag hört att vi kallas bland er tomtar i norr...*s*
Filifjonkan, funderar på det ibland.... Föresten har Du fel - fisk är fyrkantiga paket i frysen, det vet jag för jag har sett flera stycken...*s*