lördag, januari 28, 2012

Oj...

Så rann det iväg två veckor utan ett levande tecken från mig. Livet kallade. Och det innebar bl à omvårdnad av en dotter som fick en mystisk magåkomma som i skrivandes stund ännu inte är helt borta. Blev t o m så dramatiskt att vi fick åka till sjukhuset och lägga in henne. Tanka upp med dropp för att kompensera för närings- och vätskebrist. Hon tappade fyra kg på en vecka!

Kanske något för mig att prova som har några extra kilo trivselvikt. Eller så kan jag kanske börja träna? Förmodligen avsevärt nyttigare än självsvält.....

När jag ändå är igång så måste jag delge er månadens pinsamhet vilket jag hoppas på även blir årets för,jag har ingen lust att överträffa den.....

Jag spelar wordfeud. Mot kända och okända. Häromnatten kunde jag inte sova och körde då en random. Människan jag fick upp försökte vara rolig och kom med diverse plumpa skämt om chatten. Och så småningom fick jag nog och skrev lite spydigt "har du kul".

Precis när jag trycker send inser jag att l har blivit ett k......... Smart att skriva till okänd man kl 01.30!
Blev snabbt resign. Och jag har envetet tackat nej till alla vidare spelförfrågningar. Snart ger han väl upp !

Inga kommentarer: