måndag, mars 05, 2007

Alla dessa karlar...

Om jag inte syns till på ett tag kan det bero på att jag rymt med Luka! Visserligen föredrar jag de riktigt gamla godingarna som innehöll en totalcharmerande Dr Ross i form av George Clooney. Men vad tusan, jag är inte så kinkig jag. Jag kan hålla till godo med Luka.

Idag har jag diggat 70 tal, medan jag satt med totaltråkigt rutinjobb. Bidde en hel del T-Rex och en drös med Cat Stevens. Och då insåg jag.... vet ni vem han är lik? Richard Gere! Väldigt mysko....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar Richard Gere. Och Dr Luka i ER. Attans att det inte behövs barnmorskor i den serien. Jag skulle anmäla mig som skådis direkt."Morskan"

... sa...

Luka är inte alls tokig.
Måste få höra ditt omdöme om min älskade Dr Karev så fort Grey's drar igång igen!
Natti älskling!

Anonym sa...

FYI Dr. Luka är ännu snyggare i verkligheten!!

Batbut sa...

Morskan, vi kan alltid spela lik *s*
Kimmi, ska genast spana in Greys för det har jag missat totalt..
Anonym.. hallå! Berätta mer....