lördag, mars 10, 2007

Only for you!

En snurrig dam har utmanat mig. Hon är så snurrig att hon inte märkt att jag redan blivit utmanad. Och antagit utmaningen. Men så kom jag på en del mystifika saker till om mig själv. Och vem är jag att behålla hemligheter för mig själv? Men jag gör en habrovink, jag skippar reglerna och för inte utmaningen vidare, dock kommer här sex saker som gör mig så unik.... (eller hur?):

1. Jag kan hela Rappers Delight utantill
2. Jag är en jäkel på luftgura, med höger ben som gitarr
3. När jag sjunger smäktande ballader som Don't Cry for me Argentina ringer grannarna efter polisen
4. Mitt personliga Mc Donalds rekord är 6 Big Mac på en kväll
5. Jag kan utan problem dricka upp en flaska Baileys all by myself. Det är inte promillen jag vill åt utan sliskigheten
6. Jag kan inte gå förbi en K brunn utan att stampa på den, A brunnar undviker jag och jag måste alltid räkna stegen när jag går uppför trappor

Annars tycker jag själv att jag är ganska normal.....

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tack kära du! ;-) Jag som tycker att jag läser din blogg varje dag - hur kan jag ha missat utmaningen..?

mossfolk sa...

Sex stycken! Det var riktigt imponerande :)
A-brunnar undvek jag jämnt förr... men nu hade jag glömt bort att man skulle akta sig för dem!

Anonym sa...

Oh! En till som räknar trappsteg! Det gör jag med =) Fast annars hade jag svårt att komma på sex egenheter. Jag är ju så van med dem själv att jag inte tänker på dem ;o)

Vi på Kantarellen sa...

Haha... ja har också druckit en hel flaska Baileys och det slutade med at jag spelade badminton... inomhus!

Vi på Kantarellen sa...

Och som jag skriver, verkar det som om jag druckit en just nu.

... sa...

Detta måste då innebära att jag måste ta med mig TVÅ flaskor Bailey's om jag ska ha pyjamasparty hemma hos dig?

F.ö borde inte detta kategoriseras under svammel utan under jäkligt viktiga prylar!

Havv a luvly sundaj

Cornelia sa...

helt normal.

Batbut sa...

Snurran, det är inte lätt att alltid vara på topp!
Mossfolk, A brunnar är faaarliga!
Tess, en själsfrände. Skönt!
Baloo, mission accomplished!
Cornelia, tack!
Kimmi, Du måste ta TRE flaskor: Dig - Mig och Mamse! Samt GULDPYJAMAS!
Mamse, det är pj party på G.. Kimmi bjuder!