onsdag, mars 07, 2007

Jag är tagen....

REGLER: * Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. * Därpå väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. * Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Off we go:
1. Jag är en generad innehavare av Åres inofficiella shots rekord
2. Jag kan lägga benet bakom nacken.
3. Jag har opererat mig närmare 30 ggr
4. Jag har aldrig provat starkare droger än alkohol
5. Jag har åkt på magen uppför Åres längsta släplift (det var före shotsrekordet...)
6. Jag kan ljuga utan att det märks

Och vem vill jag veta mer om då? Många... men vi tar, utan inbördes ordning:

1. Grodan
2. Filifjonkan
3. Ilva
4. Humlan
5. PGW
6. Bambi

1 kommentar:

Anonym sa...

Godafton....
Skall bara tala om att jag tackar allra vänligast nej till detta du är den tredje jag tackat nej till är allergisk mot dessa listor som cirkulerar hela tiden , men det var vänligt av dig att tänka på mig i detta sammanhang.