lördag, mars 29, 2008

Puh.....

Nu så är det över! Och det gick bra. Mycket bra faktiskt.

Vi fick besök av en allsköns blandning av för oss okända människor, både konstnärer, konstföreningar, samlare och vanliga, hederliga dödliga.

Och det var många superlativ, många blev glatt överraskade och komplimangerna haglade. Jag strosade runt och tjuvlyssnade så gott jag kunde.

Fick även trevligt besök av en bekanting som stödköpte lite (som hon brukar, men jag inbillar mig att det är för att hon vill och inte för att hon känner sig tvungen). Fick även babyutstyrseln (som kompletterats med en liten hätta) levererad. Spännande att höra hur den mottages, kanske inte av den lilla damen ifråga för hur fantastisk hon än är lär hon inte kommunicera så bra. Men från föräldrarna till underverket.

Nu är jag helt slut, av nervositet och av att vara trevlig (förmodligen inte ett naturligt drag hos mig eftersom det tar såpass på krafterna). Ska genast studsa ned i soffan och imundiga hemmagjord pizza framför något lättsmält TV program.

Nästa blogg kommer jag berätta om ett galet mail jag skrev.. på vinst och förlust. Och det kanske kan bli vinst på det....

2 kommentarer:

Tankevågor sa...

Härligt att det gick så bra! JAG köper bara sånt som jag vill ha så det så! :-)

Vet du den där baby-girl-outfiten är bara för underbar! Så himla söt kommer hon att bli i den!

Men snuviga farmor kan inte leverera den rikigt än. Måste bli frisk först innan man kan pussa på små bebisar.

I natt kommer jag drömma om ett fat jag INTE köpte.....suck!

Bloggblad sa...

Jag såg bilderna hos londongirl! Ursnygga grejer. Hur trött man blir vet jag av den här helgen...