lördag, juni 14, 2008

Brist på fantasi...

har jag idag. En skön dag, jag och Mellantrollet låg & såsade fram till 11. Sedan softade vi ett tag till innan Lilltrollet och Trollfar kom hem. Lilltrollet pep iväg till Grönan med kompis, Trollfar och Mellantrollet valde Indiana Jones. Vilket lämnade mig helt solokvist några timmar, som jag tillbringade i ateljén.

Och så var det fotboll. Som jag blir så otroligt enagerad i. Och så förbenat arg när det blir ett mål sådär i slutminuten. Iaf när "fel" lag gör det! Kunde vi inte fått oavgjort? Även om jag måste i ärlighetens namn medge att det var inte helt oförtjänt att Spanien vann. Men ändå?

Hur som, jag har inte mycket att förtälja så jag roade mig med att kolla om jag är den jag tror att jag är. Och det tror jag nog att jag är. Snacka om komlicerad mening.... Och så är här jag, iaf så tror jag det. Vad tror ni?

Din personlighetstyp:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.


Kärriärer som skulle kunna passa dig:
Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, du! Jag fick samma personlighetstyp som du!! Försöker känna mig nöjd. Attans att jag inte var menad att leda världen.. ;)

Batbut sa...

Jag tror vi ska vara nöjda med det, vi kan ju leda den kreativa världen :-)