söndag, juni 01, 2008

Strange, very strange...

Imorse när jag vaknade hade jag ett stort blåmärke på handen av alla konstifika ställen. Vänsterhanden, strax nedanför lillfingret. Så inte kunde jag ha varit ute och fajtats i den mörka natten för jag är faktiskt högerhänt. För att fylla på det mystifika så har jag även ett maffigt blåmärke på vänster pekfinger. Jag hade faktiskt ingen aning om att man kunde få blåmärken där av alla ställen, men mina empiriska rön visar att så är fallet.

Förmodligen kommer sig denna prekära skada av att undertecknad var uppe och drack bubbelvatten (nej, inte skumpa utan hederligt miljöOvänligt mineralvatten). Stänger dörren mycket bestämt, men har tyvärr handen emellan. Satan i gatan vad ont det gjorde.

Ibland blir jag nästan imponerad av mig själv hur jag lyckas med alla dessa konststycken. Jag ska nog skaffa en egen rekordbok snart, Guiness - släng Dig i väggen.

Alla som klämt handen i kylskåpet räcker upp en hand! Förslagsvis den oklämda

Inga kommentarer: