måndag, september 18, 2006

Määäh!

Ibland är väl människor bara för tykna? Hur tröttsamt är det inte med småsinthet? Varför inte låta människor få en chans innan man sågar dem? Men som min far brukar säga, man ska aldrig underskatta människors dumhet. Eller så kan man säga att den siste idioten är ännu inte född.

Sådärja, då var det sagt. Nu känns det mycket lättare. Då kan jag återgå till Grissom med gott samvete. Och med ett lättat sinne *s*.

Godnatt på er!

ps: och så har jag tränat, så nu förtjänar jag vila. Dock var småtrollen lite oroliga när jag skulle cykla utan hjälm. Trots att det var en motionscykel. Undrar vad de tror om sin mor egentligen?

9 kommentarer:

Humlan sa...

Cykel som cykel...?!

PGW sa...

Lyssna på småtrollen ... de känner dig ... ;-)

The Female Dinousaur sa...

Man vet aldrig när motionscykeln får för sig att promenera ur rummet... Med en Batbutta på...

Anonym sa...

Nu skrattar jag för det var så gulligt!!"Morskan" :)

Anonym sa...

Med batbut vet man aldrig! Därför var småtrollen oro befogad. Batbut ger mig dålig samvete. jag äger en sådan redskap i tvättstugan.

Bambi sa...

Med tanke på din olycksfrekvens, är jag inte helt förvånad ;-)))

Nina sa...

asg.

Vi på Kantarellen sa...

Än är inte den siste idioten född, brukar vi säga när vi ska sälja ett företag. :-)

... sa...

Eller så kan man göra precis tvärtom...
"ALLA är idioter tills de bevisat motsatsen" - man får så trevliga överraskningar då, och i alla andra fall har man rätt! ;-)