fredag, september 08, 2006

Starquiz, The return of Butsaida

Kära Butsaida,
Jag har träffat den mest underbare man som finns. Han ser ut som Adonis, klär sig snyggt, är en stor estet och lagar underbar mat. Ordentlig, uppmärksam och allmänbildad. Hur skall jag bära mig åt för att fånga honom?
Bettutad But

Kära Bettutad But,
Lägg ned! Sådana karlar finns inte och gör de de så spelar de för andra laget!
Butsaida

Kära Butsaida,
Min stora dröm är att få sjunga. Jag har sökt till Idol men aldrig kommit med. Hur skall jag förverkliga min stora dröm?
Brittney But

Kära Brittney But,
Enkelt - fixa de tre B som behövs: Boobs, Botox och Bert!

2 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Men Bert har ju lagt av med musik.

... sa...

Butsaida skulle kunna vara en tuff konkurrent om presidentskapet i detta valet! ;-)