onsdag, september 20, 2006

Och vad säger vi om detta!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Det var det fräckaste..

Vi på Kantarellen sa...

Oh fy fan.... gå tillbaka med den!

Skriv hatbrev till producenten!

Översättarhelena sa...

Det var INTE roligt!

Lyckliga Grodan sa...

hihihi..
ganska humoristiskt..
*duckar*

Humlan sa...

Den är gjord för sådana kulturer där man anser att män inte har intelligens nog eller är starka nog för att klara arbete innanför hemmets väggar. Sådant arbete är för tungt och svårt för dem! (Det är männen själva som påstår att det bara är kvinnor som klarar av det!)

Ilva sa...

Det ar ju tydligt att jag maste skaffa mig en fru!

Bambi sa...

Var i herrans namn hittade du det här??

deeped sa...

*asg* Inser ni inte att det är ironi(ng) ?
Vilket märke är det på jeansen? Jag måste helt enkelt få låna bilden och publicera det på Researcher!

Anonym sa...

Den där etiketten suger!!! Fy, faan. "Morskan"

Batbut sa...

Detta är ironi i 180! Vet faktiskt inte om det finns IRL, fick den av en bildsamlare som trodde jag skulel uppskatta den - och det gjorde jag *s*. Om maken skulle komma hem med ett par sådana här eller försökte få mig att ta till mig uppmaningen skulle han bli mer än byxlös...*s*
Och Deep/Ed - yes you may!

... sa...

*asg*
Inte hade han bara blivit byxlös, jag hade knutit dem runt halsen på honom! HÅRT! Hahahahahahahhahaaaaaaaaaa.....

Jag väntar fortfarande på tvättetieketten som informerar om att vitt blir rosa om man tvättar det med rött! ;-)