tisdag, september 26, 2006

Simsalabim!

Någon måste ha gjor fel! Vem kom på att jag skulle jobba med ekonomiska frågor? Något fel måste det blivit och jag vill veta vem som är ansvarig! Nu!

Det här jobbet är ju apjobbigt! Bara en massa papper hit och dit, frågor och ännu mer frågor. Hallå!! Jag har hamnat i fel kropp tror jag. Vem har tagit min?

Min riktiga varelse är en pigg, levnadsglad bohem som inte tar livet fullt så allvarligt. Någon som sett den svischa förbi? Ring mig isf! Hittelön utlovas!

ps: jag tror jag slog rekord i utropstecken....

4 kommentarer:

Humlan sa...

Välkommen till utropstecknens glada värld!

Det kanske är dags för den klassiska "mitt-i-livet-bytet" av karriär?! Till något mer bohemiskt och mindre pappersvändande...

Bambi sa...

Jaså, hos dig också...Undrar om det är ett virus :-))

Anonym sa...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!
!!!!!!!!!!!!

Not anymore!! ;)

Kramar till TrollSkogen från MyrLandet

The Female Dinousaur sa...

Jag byter gärna några ... mot ett par !!!