onsdag, september 27, 2006

Pausunderhållning!

Trollmor tänkte ta med sig Batbut och Butsaida för att fira lite bröllopsdag med Trollfar. 10 år har vi lyckats hänga ihop utan alltför mycket mankemang, även om det varit både och ned mellan varven. Men å andra sidan, hur kul är det att åka rakt fram på Autobahn när man kan ta sig en tur i Berg & dalbanan istället?

Så nu tänkte jag högaktningsfullt lämna er åt ert eget öde i några dagar. Vilket jag iofs har gjort den senaste tiden. Miserabelt dålig är jag på att gå på visit här i bloggosfären, och jag har inte ens hyffs nog att uppmärksama de gäster jag har! Skäms på mig! Som en klen ursäkt så har jag jobb i 180 just nu. Med otroligt meckiga och stökiga prylar. Lite stolt är jag dock, lyckades charma till mig lite anstånd hos Skatteverket (vilket de fixade på 30 minuter!!!) och även genomfört lite komplicerade förhandlingar som höll på att gå åt pipsvängen. Kan lugnt säga att jag varit lite busy! Fasiken, jag är nog duktig på mitt jobb trots allt *s*.

Så tänkte jag vila hjärnan lite, surfade runt för att se om det fanns något kul. Och så fastnade jag här! Och jag som inte ens gillar öl.....

Och med detta återgår jag till det verkliga livet, smyger mig ut ur bloggsfären på tysta små fötter (ja, jag har storlek 37 men otroligt snygga tår!) och önskar er alla en fröjdefull natt

2 kommentarer:

Humlan sa...

Ha det nu riktigt trevligt där ute i verkligheten. Här inne i bloggeland är det mest tröga program och strul när man ska kommentera...

Bambi sa...

Grattis på bröllupsdagen och ha det jättetrevligt!!