onsdag, maj 17, 2006

Batbut goes bikini



Nu har jag knåpat klart. Bikini 2007 är skapad. Och ja, jag vet att det är 2006, denna sommar gäller dock dykardräkt. Jag kom igång med träningen lite sent. Och den är vad man kan kalla sporadisk.

Efter som jag är en effektiv människa (sometimes) så slog jag 2 flugor i en smäll. Deep/Ed tyckte att jag skulle outa mig och det har jag nu gjort. Så frågan är då om han fortfarande tror att jag är en 25 åring in disguese? (Hoppas nu att jag stavade rätt så jag slipper rättstavningspolisen på mig. Det blir så höga böter!)

Så vad tycks? Någon som vill lägga beställningar? På bikinin alltså. Inte på mig! Jag är inte till salu. Iaf inte min kropp. Möjligen till forskningen när den dagen kommer.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Har lite svårt för vin, så den gick inte.
Och så trodde jag att det var NI som hade bokat rum hos OSS!? *s*
Passa på nu, när det skiner. ;)
Mailat nu, också... *fnitter*

Humlan sa...

Kan du knåpa ihop något åt en blekfet humla som inte kan ha något som sitter åt på kroppen??? (inte ens strumpbyxor!!! Det gör oonntt!!!)

Silvergrått är det ju, går bra ihop med himmel och hav... konstigt hav, hur förorenat är det som är alldeles grått??

Vi på Kantarellen sa...

Snygg solbränna i allafall.

deeped sa...

Battis är gjord av koppar...

... sa...

Hmmm......
Det där ser misstänkt ut....
Är det koppartejp?

... sa...

Å Paris Hiltons solbriller har du oxå....

... sa...

Lyfter på luren....slår numret till INTERPOL....
Ja, hejsan! Jag skulle vilja efterlysa Battis. Ja...Battis....
Vingar...nä svarta...med silvertejp...
Grodmansdräkt tror jag...eller bikini...beror på väderleken...mmmm...fastnat i träningsmaskin...mmm...kanske...vilse i Trollskogen...mmm....jaja...det e brådis som tusan...vi är många som saknar henne ja...ja....efterlysningen måste vara internationell...ja, ja...ni hör av er så snart ni vet något då? Jaja..ja tack då. Klick!

Batbut sa...

Battis har varit på krogen *S*

Bloggblad sa...

Är det brun-utan-sol? Skitsnyggt. Fast halterneck passar inte på mig - tyngdlagen skulle då dra mitt huvud mot marken.

Batbut sa...

Många teorier var det. Först måste jag säga att Batbut är av gediget grundmaterial! Och härdad av sol & vind, inget fuffens här inte. Naturen var inte så generös när den utrustade mig, så halterneck fungerar perfekt - iaf när det är av silvertejp. Vattnet är inte alls förorenat, det är bara bleknar lite vid sidan om min strålande uppenbarelse *s*

Anonym sa...

Jag tar bikini! Sådan vill jag ha!