tisdag, maj 09, 2006

Varudeklaration

För er som läst tidigare inlägg så är det redan för sent. Men för nytillkomna tittare och återvändande besökare så utfärdas här en allmän varning.

Denna blogg har otroligt högt glukosindex idag. Snudd på sliskig. Ingen som helst aning om varför, men det kan kanske vara en kombination av sömnbrist och sommarvärme. Hur som, den som är varslad är varnad så nu läser ni på egen risk.

ps: fasiken jag blir generad för mig själv när jag är sådär "puttinuttig". Undrar om jag ska jobba på min självbild igen?

3 kommentarer:

... sa...

Trots slisk så håller du dig åtminstone hyffsat inom fastställda deadlines ;-)

Tackar ödmjukt för att du nämner mitt nästan krossade lillfinger i samma andetag som Batbut! *kram*

Humlan sa...

Det är bara trevligt med en lite sentimental battis... bara det inte blir för mycket! (och det lär det väl aldrig bli... :-))

Batbut sa...

Kimmi, you're always welcome!
Humlan, ingen risk. Att det blir för mkt inte *S*