lördag, maj 13, 2006

Batbut utmanar ödet

Igår plågade jag mig själv big time! Snacka om självplågare. Med dödsförakt gick jag in i faran med bestämda kliv. Hjärtat bultade och jag kunde knappt andas av nervositet.

Jag höll ögonen stängda och arbetade fokuserat, koncentrerade mig på andningen för att hålla tankarna borta från det som väntade.

Så var stunden inne och jag kunde inte förhala det längre. Först öppnade jag ena ögat lite försiktigt, och så det andra. Kisade lite försiktigt, för att sakta komma till vidöppet läge.

Pang! Där satt den. Chocken alltså. Same shit every year. Inte nog med att jag tappat aptiten för de närmsta veckorna, jag har även för evigt uppspärade ögon. Ingen lyftning här inte. Dock är frågan vad jag kan göra åt den tappade hakan?

Vad jag gjorde? Jamen hallå, det är väl självklart. Bikiniprovning! Utan lugnade medel, helt naturelle med blekfet blåvit lekamen mötte jag mig själv i provrummets elaka lysrörsbelysning. Säger bara en sak - framledes kommer jag enbart köpa bikinis på postorder! Eller så blir det hemmabygge av silvertejp.

10 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Baddräkt med kjol kanske? :-D

PGW sa...

ja en sådan där klänning som håller in här och var, Miss Mary of Sweden kanske?

Humlan sa...

Om du har hemmabygge av silvertejp, så får du brasiliansk vaxning på en kvällen...

...fast jag undrar hur det blir upptill... lyft när man lindar in sig och motsatsen när man drar bort tejpen?

Bambi sa...

Ja, här är det nån som krymt hela min garderob... :-)

Humlan sa...

Läst just att de flesta badkläder är gjorda "i Asien där människor har en helt annan kroppskonstitution än oss nordbor. Det går liksom inte att få ner en svensk rumpa i sådana bikinibyxor."
HA! Det är därför min rumpa inte får plats!

Jag får nog köpa mig en rulle silvertejp!

Lyckliga Grodan sa...

jag provar inte helt enkelt.. tar förra årets... (som är från jag vet inte när jag köpte den...)och så blundar jag hela tiden jag har den på mig..

Anonym sa...

Blir det hemmabygget, vill vi se det på bild!

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonym sa...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Batbut sa...

Sent omsider kommer svaret... jag håller på att tillverka. Bild kanske kommer. Mao no bikini 06 för mig inte. Kanske ska gå på Katrins linje *s* (ser man smalare ut naken?). Välkommen hit btw