söndag, juli 23, 2006

Oh shit!

Som vän av ordningen vet är jag inte alltför förtjust i TV reklam. Inte så mycket för reklamens skull, som för de otroligt dåliga reklamfilmer som produceras. Idag är det nog någon form av bottenrekord i kvalitet tror jag, kanske det är extrapris på spottiderna på söndagar under sommaren?

Dagens reklamskörd har fått mig att inse att:
1. jag kommer aldrig köpa en Hästen Säng
2. jag ska bojkotta Lidl för tid och evighet
3. jag ska genast spola ned all panodil detta hem äger och har

Men rekordet var nog, håll i er:
Christer Sjögrens nya skiva. Med en stomatol leende Christer.

I s k i n n s t ä l l

S v a r t

Med n i t a r

Så drömmer jag om bryllépuddingliknande gubbar i svarta läderkläder inatt, som sjunger Presleylåtar i örona så vet jag vad det beror på! Scary!!!!

10 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag går alltid och kollar mailen när reklamen börjar, så jag vet inte vad du pratar om för hästsängar...

Anonym sa...

Ére sant? Sjögren i skinnställ?? Med nitar??? Bevare oss!
//Barbro P

Humlan sa...

Kära lilla Fladdermus, är du säker på att du inte har haft mardrömmar??? Det låter så!

Men jag håller med, reklam kan få mig att byta kanal och missa resten av programmet... undrar om man skulle tala om det för kanalcheferna, dom kanske inte skulle bli så glada av den reklamefekten...

Lyckliga Grodan sa...

jag tycker som du..
illa om reklam i tv..
bara i nödfall jag tittar på en sån kanal..

och christer sjögren.. honom får jag mardrömmar av hursom.. med eller utan skinnställ..
kan ingen gömma undan honom..
snälla..

PGW sa...

Jamen visst är den hemsk! Herregud, man kan ju få mardrömmar av mindre! Christer S sjunger Elvis-covers i skinnställ. Vad som är ändå mer skrämmande är att folk KÖPER den där skivan!!

Burrrrrr ...

Anonym sa...

hahahahah skrattar så jag välter det sista med lelle gubben med skinnstället vickande på höfterna det har jag skrattat åt så det kan du aldrig tro.. det är så fånigt hur kan de få en vuxen att göra så?men din tanke där vad gäller iprem eller nåt annat i apoteksväg där
är jag helt enig..men du glömde en sak till,, har du inte sett stollarna på de övriga kanalerna alla maskiner du skall ha för att bli smal o vältränad o vacker..deras glättighet kan få en död att kräkas..jag ska aldrig osv..

Mildamakter sa...

Jag kör samma variant som Bloggblad gör, jag är allergisk mot tv-reklam och i synnerhet mot Mr Sjögren...*ryyyyser*, han är lika vidrig som selleri...*ryyyser igen* ;o)

Anonym sa...

HEHEH..TACK FÖR DET SKRATTET BEHÖVDE DET...

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

Anonym sa...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»