måndag, juli 10, 2006

Sayonara

Jepp, så var det över för den här gången. Forza Italia made it all the way denna gången. Lyckades aldrig komma till något beslut, så det var egentligen egalt vem som vann. Bra fotboll var det iaf. Lite trist dock för Zidane, och nu går han i pension. Vid strax över 30. Han lär inte behöva suga på ramarna för att få pensionen att räcka till.

Fasiken, jag kanske skulle blivit fotbollsproffs? Fast då kanske man måste ha bollsinne? Och kondition? Och en kropp som inte går sönder av en vindpust? Äsch, det är ändå för sent. Fast jag skulle kanske bli manager? Ha världens största, fetaste plånbok och köpa upp alla lirare jag vill ha. Frågan är om jag skulle utgå från kompetens eller utseende? Kanske en kombination vore bäst?

Batbutters? Skulle det fungera som namn på ett fotbollslag? Eller kanske Trolls låter bättre? Wow, vänta. I've got it...

Batbutter Trolls!

What you say?

7 kommentarer:

Ilva sa...

svar fraga...aterkommer

Anonym sa...

Sagolikt

Humlan sa...

OK! Vi bildar fanklubb!

Vi på Kantarellen sa...

Satsa på tränare istället. Tänk att få peka med hela handen.

Tankevågor sa...

Låter bra. Hur ska tröjorna se ut? Med troll på ryggen under namnen?

Batbut sa...

Ilva, kom igen nu!
Neppy, vad var sagolikt? Min nya idé eller fotbollsmatchen? *S*
Sandra, ett visst hjärnsläpp var det
Humlan, gör det! Men då vill jag ha bengaliska eldar och cheerleaders!
Mamse, måste man inte kunna spela fotboll för att kunna bli tränare? Peka med hela handen kan jag!
Londongirl, jag tror nog att det blir silverfärgade med små söta troll på. Och namn såklart.

... sa...

Okej!
Härmed utmanas 08-Batbutters av Skånes Hängtutters hahahahahahahhaaaaaaaa