lördag, juni 06, 2009

Ett löfte...

Nu är jag trött på den energi som den här situationen tar. Vi har agerat och nu får vi vänta, se vad som händer efter sommaren. Det är några få dagar kvar på terminen och det är bara några få dagar som våra troll går på fritids.

Så jag har nu bestämt mig för att inte låta det här ta mer kraft, jag ska sluta skriva om det, sluta prata om det om ingen ställer en direkt fråga och framförallt sluta läsa den "förfördelade" människans blogg för jag blir bara trött.

Stopp, finito, the end. This is it! Och nu börjar bara bättre & roligare tider...

Som idag, femtioårs kalas och stor baluns. Naglarna målade, håret tvättat och snart åker fejset på. Jag kommer att dricka vin en masse och jazza loss på dansgolvet som en ökenråtta på speed.

Rapport följer, när huvudet åter är på plats!

Inga kommentarer: