fredag, augusti 11, 2006

Alles in ordnung!

Idag jobbar jag, trots semester. Och konstigt nog så hamnade psyket på plats då. Tror nog att jag är tämligen dålig på semester. Får öva till nästa år, nu är det lite för sent med tanke på att det bara är en vecka kvar. På semestern alltså!

Jag tror jag ska adoptera Johan Wissman. Snacka om energi! Var tvungen att torka en liten glädjetår igår. Kanske blir fler idag... när damerna kommer loss!

Imorgon är en stor dag, och så säger jag inget mer! Pilutta er *s*

Btw så hälsar Butsaida att åska och regn väntar Tokholmen framåt kvällen, m a o gummistövlar på!

3 kommentarer:

Humlan sa...

Jag Har inga gummistövlar *darrar med underläppen*, får man inte vara med då???

Bloggblad sa...

Du Humlan, vi kan nog bygga ett par stövlar av min katt!

Bloggblad sa...

Batbut: Ska väl erkänna, först läste jag fel, att du hamnade på psyket när du började jobba...