onsdag, augusti 30, 2006

Hilfe...

Jag tror min hjärna kokar. Iaf bubblar det lite mysko i huvudet och mina mentala checklistor rullar som en prompter (?) innanför pannbenet;

- höstkläder till trollen / check
- flytt av pappas telefon / check
- äta mat / check
- bokat flyttfirman / check
- flyttstädning / check
- sova / check
- boka möte med ny kund / check
- möte med revisor / check
- tvätta håret / check
- kontraktskrivning nya lokalen / check
- storhandla / check
- andas / check

You get the picture? Men okej, jag ska inte gnälla. Så är det om man har låååång semester, men det är liiiite mycket nu. Bara pappas flytt är över så lugnar det sig lite.

Nu känns det genast bättre! Man ska aldrig underskatta gnällandes helande effekt, nu känner jag mig genast lugnare. Liten ekonomisk ångest dock... lilltrollets shoppingvanor gjorde stora hål, fast det var henne väl unt. Att slippa ha en garderob full av arvegods.

Om jag nu inte kommer på något mer otroligt oväsentligt som jag måste delge er så tänker jag krypa till kojs med mina nya sängkamrater, systrarna sisters.

För övrigt anser jag att fotbollspubliken bör IQ testas. Då kanske man slipper rötäggen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

En nattlig visit, efter, eh, efter inte minre än fyra (herregud, kan det stämma) timmar framför datorn.

Gissa om det är kul men internet igen. *s*

MyrKram

Bambi sa...

Det var ju bra att du hade med "andas" annars hade jag blivit lite orolig för dig....Kan du inte sprida ut sakerna lite, så slippper du stressa så?

Anonym sa...

Du glömde något!
Egen tid