fredag, augusti 04, 2006

Help me!

Jag har problem. Svåra sådana. Inser att jag behöver hjälp. Nu på direkten. På stört. Pronto! Nog för att jag har ont i nacken efter gårdagens otroligt lättfotade övning men det är ingenting jämfört med min mentala status. Nej, tillståndet är mycket värre än så. Och jag vet inte hur jag ska söka bot. Någon med terapeutiska kunskaper som kan distansbehandling? Pls contact me! Jag är beredd att betala dyra pengar för omgående bot. Fasiken, jag vann ju 700.000 USD på min mailadress igår! Glömde jag säga det? Hur lätt som helst, fick bara ett mail. Enda jag behövde göra var att maila mina bankuppgifter. Och kreditkortsnummer. Och skicka sparbössan med mina besparingar. Och min skostorlek. Vips så skulle jag bli dollarmiljonär, sådärba!

Problemet? Glömde jag säga det också? Okej, sitter ni ned? Håll andan och lova att inte skratta!

Jag kan inte sluta sjunga på "I've been looking for freedom" med Berlins befriare, David Hasselhoff

11 kommentarer:

Cornelia sa...

Jag vet inte hur den låter faktiskt. Själv brukar jag när jag är koncentrerad på något omedvetet nynna på Ryska nationalsången. Jag kanske borde söka för det?

Morgondimma sa...

Ni kanske kan få grupprabatt du och Cornelia?

Humlan sa...

DU SKA INTE SKRIVA DOM RADERNA!!! Dom har kliset och hakar snabbt fast sig, med melodi och allt, i min lilla hjärna också!
Jag får gå efter Mamsens musiktips och plocka fram lite Gary Moore...

Till Dig,,, en barnvisa! Börja, envetet, sjunga på Idas sommarvisa eller någon annan enkel slinga... eller Hej tomtegubbar, den har också klister...
Lycka till!

Anonym sa...

Ersätt den med något annat. Själv har jag gått och nynnat på Boten Anna i tre veckor så jag skulle bli väldigt tacksam om du tog över... ;)

Lyckliga Grodan sa...

här kör jag salsamix i värmen och gungar fram...
jag och dammråttorna..

Anonym sa...

Tur jag inte lovade att inte skratta. För jag skrattar gott åt dej!
Själv nynnar jag på Zlatan,,Zlatan,,
trots att jag INTE vill!

The Female Dinousaur sa...

Åh, nej! Det är spöstraff på David Hasselhoff-låtar! Själv visslar jag i tid och otid julsånger, till min omgivnings stora förtret. Skriver jag, just som jag hör dottern nynna "Bjällerklang"...

Tankevågor sa...

Ha ha ha......men hjälp! Blir det allsång på Mosebacke.....med alla fastklistrade melodislingor?

Batbut sa...

Klart vi ska ha allsång! Vi startar med "Lilla Snigel" som är nationalsången i Batbutistan. Så det är bara att öva!
Morgondimma, grupprabatt på sånghäften eller terapi?
Tina, välkommen hit! Och Du, boten får Du behålla alldeles själv... Möjligen kan jag byta mot Zlatan för den kan jag utantill

The Female Dinousaur sa...

Blir det Lilla Snigel, kan jag faktiskt sjunga den med stängd mun... Värsta partytricket!

Vi på Kantarellen sa...

Så där ja.... nu var det kört för mig. Jäkla dig!