lördag, augusti 05, 2006

Snacka om lycka!

Efter att ha dragit ut på det i evigheter, stött och blött fördelar kontra nackdelar så bestämde jag mig äntligen. Och igår fixade jag det! Silikonet är på plats och jag känner mig som en ny människa. Tänk att lite plast kunde göra så stor skillnad på mitt välbefinnande?

Jag har retat mig i evigheters evighet på det lite sladdriga, utnötta och lätt grånande utseendet. Det har känts ofräscht och jag har dragit mig för att duscha. Hur kul är det att mötas av det lite lätt slitna utseendet varevigaste gång jag stod där naken?

Men som sagt, jag tog mig i kragen och fattade ett beslut. Silikon var det enda rätta och nu är det gjort! Det tog lite tid, var lite meckigt och geggigt men det var det värt. Och numera är den en fröjd att duscha.

Så känner ni som jag - do the right thing. Lite silikon i kakelfogen så blir badrummet som nytt!

7 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

aha...
gör man rent som f-n först... eller är det bara att gegga på..

Anonym sa...

HAHAHAHA!

Humlan sa...

Du är händig Du! *full av beundran*

Anonym sa...

Alltså du skrämde mig,,,trodde helt galet men tänkte nääääeee det KAN inte va möjligt. Pustar,,och det var det inte heller,
Bra jobbat

Anonym sa...

Bra jobbat! Vad blir nästa projekt? Lite Botox i strukturtapeten? ;-)

Skogsrået sa...

Silikon där silikonet ska vara. Du gjorde oss aldrig _riktigt_ oroliga, men det var hemskt spännande att se hur du skulle få ihop det...

Hur orkar du med "hemförbättring" i värmen egentligen!?

Anonym sa...

Where did you find it? Interesting read Federal government secure fax machine Diet pills order phentermine in ca Bath tub 60 x30 Fishing tackal Apple compatible flat monitor screen Resources for quitting smoking 08.11.04.doc http://www.rhinoplasty-9.info cindy crawford &aposs skin care line slipcover furniture inkjet refills B acyclovir b dosage Youth flag football pay book upskirt chrysler neon party poker Best air conditioner for campers financial planning