onsdag, april 18, 2007

Extra extra...

Höll ju på att glömma.... Om Du är helt planslös i helgen, har en hel massa kronor som skramlar runt som Du behöver bli av med så är det vernissage igen. Same place, same time as last time!

Dock kommer undertecknad lysa med sin frånvaro. Hon är hemma och bakar tårta istället. Hela helgen. Men det är inte tjugo tjugo någonting ljus på den inte... Det är bara åtta. Mig får ni sjunga för senare. Eller om ni hellre skickar presenter. Eller varför inte både och. Eller om ni vill göra det riktigt enkelt - show me the money!

Nu ska tramsmoster i säng!
God natt!
Sov gott!
Hasta manana!

osv

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nog minns jag att du fyller någon gång mitt av majmånaden, måste kolla i min blogg....!

Bloggblad sa...

Sorry - men jag håller på att ansa mig inför badhusbesök... ve och fasa... fast när jag väl är nere i vattnet älskar jag det. Jag ska sitta gömd under ytan och leka med barnbarnet...

Tankevågor sa...

Nu minns jag inte riktigt tiden.....kommer det att vara öppet på söndagen? Äh, jag mailar...