torsdag, april 12, 2007

Boot camp!

Jag är på träningsläger. Över som fasiken på att vara sjuk. Går sådär kan jag väl tala om. Sur som ättika, otroligt otrevlig och ser bara halvtomma glas även om de svämmar över!

Jag ska bespara er vidare skildringar om mitt urusla humör, jag kryper tillbaka ned i hålet jag kom ifrån och dyker upp när humöret stigit.

ps: Tror att den goda Mette hade rätt.... när jag inte kan prestera så försvinner min självkänsla... shit, jag hade inte kommit längre än så alltså...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kramen som håller om innerligt kommer här...
du kommer igen..ibland måste man pausa...'

Tankevågor sa...

Man måste helt enkelt kapitulera! Inse att du ÄR sjuk och behöver vila. Orkar du läsa? I så fall skicka ut Trollfar efter lite böcker från bokhandeln/bibloteket!
Krya på dig lilla sjukling!

Mette sa...

Heheheh, blir du så arg när du är sjuk.

Jag blir mer liksom uppgiven. Men så bor ju jag ensam. Ingen att drilla.

Jo jag blir också arg förresten när jag inte är ensam. Jag hade en pojkvän en gång - för inte alltför längesedan - som gjorde slut när jag var sjuk. Han skulle handla juice till mig. Nyttig juice. Och kom tillbaka med saft. Jag blev hysterisk och sen var inte vi ihop längre. Gulp.