lördag, april 28, 2007

Beslutsvånda....

Du är arbetsgivare och måste välja en av 10 kandidater. Var och en har en liten underlighet med i sitt CV;

1. …bifogade ett brev från sin mamma.
2. …skrev sitt cv på ett ljusblått papper med teddybjörnar som ram.
3. …förklarade en period på tre månader utan jobb med att han försökte komma över sin döda katt.
4. …specificerade att hans möjlighet att jobba fredag, lördag och söndag var begränsad eftersom helgen var hans tid att dricka alkohol.
5. …skickade med en bild av sig själv i hejarklacksutstyrsel.
6. …ritade en bild på en bil på kuvertet och skrev att bilen skulle vara en present till chefen som anställde honom.
7. …listade sina hobbies som inkluderad att sitta på en skyddsvall och titta på alligatorer.
8. …nämnde att hennes syster en gång hade vunnit en tävling i jordgubbsätande.
9. …skrev att han jobbar bra naken.
10. …förklarade en häktning med att säga: ”Vi stal en gris, men det var en riktigt liten gris

Vem skulle Du ta? Jag skulle nog fasiken säga upp mig....

hittade den här, hos E24.

6 kommentarer:

deeped sa...

7 eller 9.

Rexxie sa...

Nr 9 om han är snygg, annars nr 10.

Vi har alla våra små egenheter...

deeped sa...

Själv skulle jag vara skeptisk till 10 eftersom den personen antagligen helt enkelt använder många bortförklaringar för att vinna saker på min dvs. företagets bekostnad.

9 är antagligen rätt social, rolig och smått galen. Det är bra. :)

Batbut sa...

Okej då, en snygg 9:a kan jag gå med på. Men bara om en han är en han.... 2:an och 3:an gör mig lite mörkrädd..

The Female Dinousaur sa...

Definitivt 9:an om han heter Pitt i efternamn. Eller Depp.
Annars ligger 7an bra till också, om han/hon kompletterar med en lista över sina andra hobbies.

Anonym sa...

Sjuan var väl inte så underlig?
Nian verkar ha humor.
Och tian med.

Så himla svårt var det väl ändå inte? :)