måndag, april 23, 2007

Ingenting här, ingenting där

Typiskt! Hade ett långt (och i mitt tycke genialt......) inlägg. Lägger fingrarna på tangentbordet för att äntligen få ur mig det där som legat och gnagt i mitt undermedvetna. Normalt börjar fingrarna fladdra runt på tangentbordet som en kackerlacka på speed. Men inte denna gång.

Det blev TVÄRSTOPP! Absolut ingenting. Så förmodligen har jag ingenting att säga just nu. Så glöm nu att Du läst detta. Om Du nu har det. Fast iofs, om Du inte har det så behöver Du inte glömma det. Eller hur det nu var.....

6 kommentarer:

Humlan sa...

Om du visste hur väl jag känner igen mig!!!

Nu glömmer jag..

Anonym sa...

Känner igen detta!! Fy fanken..."Morskan"

Trollmor sa...

ok det är glömt...

=)

Anonym sa...

Hmm... jag vet inte riktigt, men jag vet inte vad jag kommenterar. Måste ha glömt bort det ;)

... sa...

Saknar ord...

Batbut sa...

Skönt att ni är lika vimisiga som mig... en lite lätt afasi så här då och då kan ibland vara av godo